Bevers

Ben jij tussen de 5 en 7 jaar? Vind je het leuk om iedere week iets leuks te doen zoals lekker buiten te spelen, allemaal dingen te leren, samen met andere kinderen van jouw leeftijd? Kom dan bij de bevers van Scouting Polaris Heerenveen en maak de belevenissen van het dorp Hotsjietonia mee!

De kinderen van 5 tot en met 7 jaar wonen in het dorp Hotsjietonia, samen met de bewoners van het dorp. Bij de bevers ligt de nadruk op het spelen en leren in de natuur. Ze doen samen met andere kinderen leuke spelletjes in een veilige omgeving. Zo leren ze spelenderwijs samen te werken, wat bijdraagt aan de ontwikkeling van kinderen. Dit alles gebeurt onder leiding van deskundige vrijwilligers.

Bij Scouting Polaris beleef je samen met de bewoners van Hotsjietonia allerlei avonturen in het dorp. Bevers spelen bijvoorbeeld spelletjes, gaan het bos in, knutselen, luisteren naar verhalen en oefenen met koken. Ook gaan de bevers minimaal één keer per jaar op kamp, waar ze uitdagende spellen doen en spelenderwijs veel leren.

Opkomsttijden

Onze reguliere Bever opkomsten worden op zaterdag ochtend gehouden van tien tot half twaalf (09:30u tot 11:30u) op P8, aan het einde van de Neptunus in Heerenveen. Op de fiets is dit terrein te bereiken via Het Meer.

Wil je komen kijken? Dat kan!

Kom een keer meedoen!

De bever opkomsten bij scouting Polaris worden geleid door

• Esther Veldstra (Rozemarijn)
  • Emma Gerrits (Sterre Stroom)
  • Johan Post (Bas Bos)
  • Tes Vlamink (Keet Kleur)

Het beverleidingteam bestaat uit gekwalificeerde vrijwilligers.

Contact

Voor vragen over de bevers bij Scouting Polaris  kunt u via de e-mail contact opnemen met

E-mail:   bevers@scoutingpolaris.nl